Mandi Aura

“ KERAP BERASA KURANG SEMANGAT, STRESS DAN RASA SERBA TAK KENA!! APA DAH KENA DENGAN AKU NI???”

“LEPAS BUAT MANDI AURA, RASA SEGAR GILERR ”

“JOM BUAT MANDI AURA!!!”
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

✎Rata-rata orang zaman sekarang ni, selalu mengalami masalah kurang bersemangat, stress bahkan selalu rasa serba tak kena!!!kenapa hal sedemikian berlaku???adakah ada gangguan??atau memang mainan perasaan??atau kita yang berfikiran negatif??

****

✎Kenapa ada waktu, seseorang rasa bersemangat dan kadang kala mereka berasa berubah-ubah keadaan kondisi tubuh badan mereka?jawapannya adalah disebabkan aura tubuh badan mereka sering berada dalam keadaan yang tidak stabil.

****

✎ “Apa itu Aura???tak pernah dengar pun???”…Aura adalah pancaran energy atau tenaga yang melingkari tubuh badan manusia yang berupa bentuk seperti lingkaran cahaya.Aura yang melingkari tubuh badan kita melalui medan warna tertentu bergantung pada karakter dan peribadi seseorang.Ukuran dan tahap ketebalan seseorang itu jugalah mewakili tahap kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual seseorang.Getaran aura seseorang itu juga akan mempengaruhi semua emosi pada tubuh badan mereka.Selain itu, kita juga hendaklah sentiasa memancarkan getaran yang positif dengan sentiasa berfikiran positif, banyak berbuat baik dan melakukan hal-hal yang positif.

****

✎Orang yang mempunyai tahap aura yang sehat adalah mereka yang sentiasa berada dalam keadaan emosi yang ceria dan stabil.Apabila auranya sehat, maka tubuh badan mereka akan memancarkan aura pesona yang positif sehingga banyak keberuntungan yang datang, rezeki mudah datang, rasa percaya diri semakin bertambah, rasa lebih sehat dan akan ramai suka berdampingi dengan mereka.Jadi, jika anda sering berasa dalam keadaan stress, serba tidak kena dan rasa kurang bersemangat, semua itu akan merosakkan aura pada tubuh badan dan pemikiran anda serta akan mengakibatkan semua perkara negatif berlaku.Natijahnya, anda sendiri yang rugi.

*****

✎So, sekarang ni antara punca kenapa rasa diri kurang semangat, rasa stress dan serba tak kena adalah disebabkan pancaran aura kita bocor atau pun terganggu!!!macam mana nak selesaikan?Rileks, jangan risau, jom buat kaedah mandian aura D.I.Y ni.. ✌

*****

✎Lakukan cara seperti berikut:
✔ Sediakan sebotol besar air mineral/Air putih dan garam kasar 1 genggam
✔ Baca Surah Al-Fatihah 3x
✔ Zikir kan ayat berikut 11x:

وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ

✔ Kemudian tiupkan ke bahan-bahan tadi selama 10 saat dengan tiupan yang halus.Air boleh dibuat minum manakala garam 1 genggam dibuat mandian pada waktu petang selepas pulang ke rumah,kaedah ini boleh diulang-ulang mengikut keperluan.So, MUDAHKAN??? Apa lagi buat SEGERA!!!

✔Nak belajar banyak lagi teknik mandian aura dan dan terapi aura???jom sertai program bengkel ijazah kubro pada 24 November ni!!!segera daftar!!

✍ Dengan ini, Sidi Izwan mengijazahkan amalan mandian aura ini kepada para pembaca semua.Semoga kita semua dapat mengamalkan amalan ini secara istiqamah.SELAMAT BERAMAL!!!

✉www.pancaranur.com
✉www.pancaranur.com
☏ Facebook :PUSAT RAWATAN PANCARAN NUR
☏ Facebook :PUSAT RAWATAN PANCARAN NUR